بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود نرم افزار Flash Player نسخه ۱۱

 

نرم افزار Flash Player 11 جدیدترین نسخه این نرم افزار و محصول شرکت ادوب برای اجرای فایل های فلش (با پسوند swf) می باشد. پس از نصب فلش پلیر فایل های فلش در مرورگر های اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و … قابل اجرا می باشند. فلش پلیر در دو نسخه برای مرورگر IE و مرورگرهای غیر اینترنت اکسپلورر (Firefox,Chrome,Opera و …) عرضه شده است.

به دلیل تحریم ایران توسط شرکت Adobe، وبلاگ دانلود ها93 این نرم افزار را با لینک مستقیم برای ایرانیان در سایت قرار داده است.

سایت سازنده: www.adobe.com

 
 
.

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:دانلود نرم افزار Flash Player نسخه 12,

] [ 9:52 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود آنتی ویروس رایگان اویرا – Avira Free Antivirus

 

آنتی ویروس اویرا، از آنتی ویروس های رایگان محبوب در سراسر جهان می باشد. اویرا ۱۳ (۲۰۱۳) جدیدترین نسخه این آنتی ویروس می باشد. ضد ویروس Avira قابلیت تشخیص بیش از ۱۵۰,۰۰۰ ویروس و برنامه مخرب را دارد. این آنتی ویروس قابلیت آپدیت به دو صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد.

سایت سازنده: www.avira.com

حجم: ۱۰۱ مگابایت

دانلود آنتی ویروس رایگان آویرا با لینک مستقیم

[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:دانلود آنتی ویروس رایگان,

] [ 21:49 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44 برای رایت هر نوع DVD

 

نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

دانلود VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44 برای رایت هر نوع DVD

 

دانلود در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:دانلود نرم افزار ,

] [ 14:28 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود نرم افزار .... برای ویرایش صدا

Acoustica Premium ابزاری حرفه ای جهت ویرایش و نگهداری موزیک می باشد. این نرم افزار تمام امکانات لازم جهت ساخت ضبط صدا و سی دی صوتی و ابزارهای حرفه ای ضبط و آنالیز ، ویرایش و رایت CD را دراختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کیفیت بالای ۳۲ بیت را پشتیبانی می کند. توسط این برنامه افکت های بسیاری مانند reverb ، chorus ، flanger را بروی موزیک خود اعمال نمایید. همچنین از DirectX و VST پشتیبانی می کند. قابلیت پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج، پشتیبانی از صداهای ۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت بر روی دیسک، قابلیت ساخت موزیک و آهنگ، توانایی کشیدن و رها کردن، کیفیت در خروجی با قابلیت تنظیم فورمت و کیفیت، برداشتن نویزها از صدا، جدا نمودن بخشی از صدا، چسباندن چند کلیپ به یکدیگر و … تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد. محیط کاربری بسیار جذاب همراه با پلاگین های کامل و استفاده فوق العاده آسان و نهایت کیفیت در خروجی از مهم ترین امکانات Acon Digital Media به شمار می روند. این نرم افزار همچنین کاربران ملت دانلود را قادر می سازد تا به ساخت موزیک هایی دلنشین هم بپردازند.

دانلود نرم افزار Acoustica Premium Edition 5.0.0 Build 63 برای ویرایش صدا

 

 

برای دانلودبه ادامه مطلب بروید....


ادامه مطلب

[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:دانلود نرم افزار برای ویرایش صدا,

] [ 17:29 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود رایگان نرم افزار فوق العاده ی SMS Baroon 5 (نسخه جاوا)

 

 پنجمین نسخه نرم افزار اس ام اس بارون با بیش از ۱۰۰۰ پیامک منتشر شد

این کتاب الکترونیکی مخصوص گوشی های جاوا می باشد

همراه با جایزه!

نرم افزار یا کتاب الکترونیکی که امروز برای شما آماده کردیم، یک برنامه پر از پیامک، شعر و مطالب جذاب دیگر هست که برای جاوا طراحی شده و تقریبا همه میتوانند استفاده کنند. این کتاب علاوه بر پیامک های ثابت خود حاوی بیش از ۱۰۰۰ پیامک ارسالی توسط کاربران می باشد.

دانلود درادامه مطلب

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود رایگان نرم افزار جک واس ام اس,

] [ 20:43 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

پخش رادیو با نرم افزار Radio Get 1.7.0.1

 


Radio Get 1.7.0.1 یک نرم افزار قوی و جدید و ساده جهت دریافت کانالهای رادیویی و شنیدن آنها از طریق اینترنت میباشد. به وسیله این نرم افزار ساده قادر خواهید بود به بیش از 25000 کانال رادیویی گوش فرا دهید. این نرم افزار همچنین امکان ضبط صدای برنامه های رادیویی را نیز به شما میدهد.

www.Clickkon.com

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 8.7 مگابایت

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:پخش رادیو با نرم افزار,

] [ 13:1 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

نرم افزار دانلود نقشه جهانی

 

حتما با یکی از نرم افزار کاربردی ها مانند گوگل ارت یا سایت هایی که نقشه های جهان را به نمایش می گذارند مانند گوگل مپ، یاهو مپ و ... بر خوردید. اما این امکان وجود ندارد که بتوانید بخشی از نقشه را که نیاز دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. سایت دانلود نرم افزار رایگان با معرفی نرم افزاری کم حجم و مفید این امکان را به شما می دهد تا با دادن مختصات جغرافیایی به آن شروع به دانلود آن بخش از کره زمین مانند نقشه تهران یا نقشه ایران و جهان بر روی کامپیوتر خود از یکی از سایت های معروف کنید.
نرم افزار دانلود نقشه جهان ابزاری ساده و کارامد است که برای دانلود تکه های عکس کوچک کاشی مانند از نقشه گوگل، نقشه یاهو، زمین مجازی نقشه مایکروسافت و نقشه OpenStreet به شما کمک می کند. تمام تصاویر دریافتی کوچک بر روی هارد دیسک شما ذخیره می شود. شما می توانید نقشه های دریافتی را توسط بخش Maps Viewer بخش بخش و یا توسط ابزار Maps Combiner به صورت یکپارچه در یک فایل BMP بزرگ مشاهده کنید.

Universal Maps Downloader 5.8 - نرم افزار دانلود نقشه جهانی

دانلوددانلود رایگان نرم افزار دانلود نقشه جهان (حجم : 1.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:نرم افزار دانلود نقشه جهانی,

] [ 12:58 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

 

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.

Yahoo! Messenger 10.0.0.1264 - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر و تغییرات نسخه 10 نهایی.

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالا ترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت
  • و امکانات بینظیر دیگر...

دانلوددانلود رایگان یاهو مسنجر 10 (حجم : 16.31 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی,

] [ 12:37 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

ALLPlayer 4.7 یک پخش کننده قوی صوت و تصویر

 یک پخش کننده قوی صوت و تصویر برای کامپیوتر میباشد. این نرم افزار قادر به پخش اکثر فایلهای صوتی و تصویری میباشد و با نصب آن دیگر نیازی به نرم افزارهای مشابه و سنگین نخواهید داشت. این نرم افزار حجم کم و ظاهری شیک و در عین حال ساده دارد و نحوه کار کردن با آن بسیار آسان است.

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 22.7 مگابایت
www.Clickkon.com منبع:  Clickkon.Com

 

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:ALLPlayer 4,7 یک پخش کننده قوی صوت و تصویر,

] [ 12:17 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 

 

***نظریادتون نره****
***برای دانلود به ادامه مطلب بروید***

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23,0,1271,95 Stable,

] [ 21:15 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه